Hibaüzenet

• Notice: Undefined offset: 1 _blockreference_formatter_get_block() függvényben (/var/www/web/clients/client26/web23/web/sites/all/modules/blockreference/blockreference.module 403 sor).

Képes beszámoló a 2014. márciusi kirándulásról

A tavasz második napján ragyogó napsütésben indultunk el Budagyöngyéről. Már nagyon vártuk az első kirándulást, a természet közelségét. Néhány csodásan virágzó fa el is gyönyörködtetett bennünket.
Első megállónk a Szent Család templomnál volt, ahol meghatóan szép esemény részesei lehettünk: gyerekek első gyónásra való készülődésének pillanatait figyelhettük, lágy zenekíséret mellett.
A Zugligeti úti régi lóvasút végállomás épülete csak romjaiban emlékeztet a múltra, ráférne egy helyreállítás. A Tündér szikla alatt végre erdős részre értünk! Ezen a szombaton kirándulók százai keresték fel a Budai-hegységet, itt is találkoztunk iskolás csoportokkal. Kis pihenő és nézelődés után, a libegő vonalát keresztezve, a János-hegy oldalában haladtunk Szépjuhászné pihenőhelyig. Ez volt az ebédelő helyszínünk, majd megnéztük a pálosok monostorának szépen karbantartott romjait. Tovább haladva a Hárs-hegy oldalában mentünk, megkerülve azt. Utolsó látnivalónk az ún. Tótasszony kápolna volt. Kis erdei elmélkedő hely, Mária képpel, ahol énekeltünk és imádkoztunk. 10 km megtétele után befutottunk Hűvösvölgyre, ahonnan a "szentimrevárosi házi járattal" a Körtérig utaztunk. Ezen a napon 21-en voltunk, ami nyerőszámnak bizonyult. Szép nap volt!