Hibaüzenet

• Notice: Undefined offset: 1 _blockreference_formatter_get_block() függvényben (/var/www/web/clients/client26/web23/web/sites/all/modules/blockreference/blockreference.module 403 sor).

Beszámoló a 2012. novemberi kirándulásról

Az idei év utolsó kirándulása november 24-én volt. Az időjárás kedvezett, így 14-en gyűltünk össze a Batthyány téren. Gyalogosan Óbuda határánál indultunk, és a Köves bércet elhagyva először a Vendel-hegyen lévő Kálváriánál mondtunk egy imát.  A Teve sziklánál rövid pihenőt tartottunk, mielőtt nekiindultunk a hegynek. Déltájban értünk a Kevély-nyeregbe.  Az ebéd elfogyasztása közben felidéztük a 20 éve ezen a helyen leégett turistaház emlékeit. 2009.
óta kényelmes fedett asztalnál lehet megpihenni. Még egy kisebb emelkedő, és fent voltunk a Nagy-Kevély csúcsán. Innen Csillaghegyig végig lefelé vezetett az út. Említést érdemelnek az Ezüst-hegy érdekes sziklái. A nap fénypontja"-ként Üröm és Csillaghegy szélén "csodapalotákat" nézegettünk, a HÉV felé ballagva. Sötétedés előtt visszaérkeztünk Budára.