Hibaüzenet

• Notice: Undefined offset: 1 _blockreference_formatter_get_block() függvényben (/var/www/web/clients/client26/web23/web/sites/all/modules/blockreference/blockreference.module 403 sor).

Beszámoló a 2013. májusi kirándulásról

A tavaszi utolsó közös kirándulásunk a Visegrádi-hegységbe vezetett. HÉV-vel és busszal Pilisszentlászlóig utaztunk, a Hegytető nevű autós parkolótól indultunk túránkra. A reméltnél kellemesebb időben 14-en vágtunk neki a 14 km-es távnak. Egy pécsi házaspár révén ismét voltak újonnan érkezők a csapatban.  Az első pihenőt Paprétnél tartottuk. Az út során több helyen is megcsodálhattuk a mezei virágok sokaságát, legszebben a Moli-pihenő sziklagyepén virítottak. A Vízverés-nyerge és az ott elhelyezett padok-asztalok biztosították az ebédidő kényelmét.

Menet közben a szokásos közös és intimebb beszélgetések adták az együttlét örömét. A természet szépségei, kilátás a Duna-kanyarra a Moli-pihenőnél kezdődtek, majd a Nagy-Villám kilátónál teljesedett ki. Rövid esőszünet után "megrohamoztuk" a Fellegvárat. Némi csalódást okozott, hogy a teraszra csak teljeskörű múzeumi belépővel lehet(ett volna) kimenni. Ez már nem a gyalogos kirándulók kedvéért tart nyitva! A hegyről lefelé menet elhaladtunk a Kálvária kápolnája és stációi mellett. Visegrádra kényelmesen besétálva, az út élményeit a hajóállomáson beszéltük meg.

A nagyszerűen sikerült nap végén hajóra szálltunk, onnan is élvezve a Duna-kanyar látványát. Este 8-kor kötöttünk ki a Vigadó téren.