Hibaüzenet

• Notice: Undefined offset: 1 _blockreference_formatter_get_block() függvényben (/var/www/web/clients/client26/web23/web/sites/all/modules/blockreference/blockreference.module 403 sor).

Beszámoló a 2017. márciusi kirándulásról

Már nagyon vártuk az első tavaszi kirándulást! Jól sikerült az időpont kiválasztása, mert szép napsütésben jártunk egész nap.
Nagymarosig vonattal utaztunk, a vasútállomástól az Országos Kéktúra jelzésén indultunk el. Utunk első felében egyenletesen emelkedett a terep, 2 óra elteltével le is gyűrtük az összes szintkülönbséget. Első csoportképünk a Szent Mihály-nyeregben készült, innen már csak 800 méterre van a Hegyes-tető. Az itt épült Julianus barát kilátó tetejéről nagyszerű panoráma élvezhető szinte az egész Duna-kanyarról, de mögöttünk a Börzsöny teljes látványa sem lebecsülendő! A kilátó tövében fogyasztottuk el megérdemelt ebédünket. Nagy volt a nyüzsgés, mivel ezen a napon egy teljesítménytúra résztvevői is ezen az útvonalon túráztak.
A Hegyes-tetőről már csak lefelé haladtunk, egészen Zebegényig. Itt végig mentünk a kálvária stációi mentén, majd  megnéztük a Kálvária-hegyen megépített Trianon emlékművet.
Zebegényből vonattal utaztunk vissza, fél 5-kor már Szentimrevárosba értünk.
Ezen a napon 19-en kirándultunk együtt!