Hibaüzenet

• Notice: Undefined offset: 1 _blockreference_formatter_get_block() függvényben (/var/www/web/clients/client26/web23/web/sites/all/modules/blockreference/blockreference.module 403 sor).

Beszámoló a 2016. áprilisi kirándulásról

A meteorológusok előrejelzése országos esőt ígért, mégis 17-en gyűltünk össze április második szombatján! Szentendréig hévvel, majd busszal utaztunk, Pilisszentlászlóig. Itt kezdődött a nem túlságosan megerőltető túránk. Leereszkedtünk a Bükkös-patak völgyébe, és azon haladtunk a Sikárosi erdészházig, majd tovább Király-kútig, más nevén a Kolacskovszky-forrásig. Itt ebédeltünk és folytattuk tartalmas beszélgetéseinket. Innen hosszú emelkedő kezdődött, fel Dobogókőig. Ahogy számítani lehetett, a hegy teljesen felhőben volt, kilátás semmi! Itt készült csoportképünk. A kiegészítő körsétára - a Thirring-sziklák körül - nem volt igény, így ezt majd más alkalommal pótoljuk. A turistaház éttermében kicsit felfrissültünk, majd 3 órakor buszra szálltunk. Az eső végig elkerült bennünket, így kellemes élménnyel érkeztünk haza .