Hibaüzenet

• Notice: Undefined offset: 1 _blockreference_formatter_get_block() függvényben (/var/www/web/clients/client26/web23/web/sites/all/modules/blockreference/blockreference.module 403 sor).

Képes beszámoló a 2016. márciusi kirándulásról

Az év első közös kirándulása Piliscsaba környékére vezetett. Pázmáneum vasútállomásig utaztunk vonattal, onnan gyalogosan "körbejártuk" Piliscsabát.
Először az Ördög-oltár, vagy más néven Csabai torony nevű sziklát kerestük fel. Tovább haladva a Csabai gomba nevű szikla alakzatot néztük meg. Az eróziós hatások és emberi beavatkozások miatt ezt egy pompás kilátó emelvényről lehet biztonságosan megtekinteni. A következő látnivalónk a Kálvária volt. Itt elköltöttük ebédünk egy részét is. Innen átvágtunk Piliscsaba házai között, érintve a vasútállomást is, és irány a Nagy-Kopasz.
Kettőre fel is értünk a 447 m magas csúcsra. Tavaly nyáron épült fel itt az új kilátó, melyet Dévényi Antal erdészről neveztek el. A köznyelvben azonban a Jenga-torony nevet kapta, formája és építési módja alapján. A szépségéről lehet vitázni, de annak mindenképpen örülni kell, hogy a Boldog Özséb kilátó után egy újabb hegycsúcs, ahonnan szép kilátás nyílik!
Pihenő és falatozás után lesétáltunk Klotildligetre, ahonnan vonattal hazatértünk.
A kora tavaszi időben még csak kevés virággal, virágzó fával találkoztunk, de az időjárás nagyon kedvezett az együtt kiránduló 22 fős társaságnak.