Hibaüzenet

• Notice: Undefined offset: 1 _blockreference_formatter_get_block() függvényben (/var/www/web/clients/client26/web23/web/sites/all/modules/blockreference/blockreference.module 403 sor).

Beszámoló a 2015. márciusi kirándulásról

Az év első kirándulása éppen a tavasz első napjára esett. Szerencsésen alakult az időjárás, ideális körülmények között vágtunk neki az útnak.
Pilisszentkeresztig hévvel és busszal utaztunk, majd rövid országúti gyaloglás után érkeztünk a szurdok bejáratához. Ez a szurdok amellett, hogy vadregényes, jól kiépített ösvényen és hidakon lehet végig menni. Ilyenkor tavasz elején még reménykedhetünk csobogó patakvízben is, ezúttal is így volt.
A falu határának közelében újonnan festett turistaút ágazik le a Somhegyi turistaház felé. Mi erre vettük az utunkat. Ezt a házat 2014-ben újították fel, és egészítették ki melléképülettel. Igényes és tájba illő lett a ház, érdemes itt pár napot eltölteni, hiszen kiváló túraútvonalak kiindulópontja lehet!
A turistaháztól hosszú, és változatosnak kevésbé nevezhető úton mentünk a Csobánka határában lévő Szentkút kápolnáig. Közben egy ponton szép kilátás nyílt a dorogi medencére.
A kápolnánál elfogyasztottuk ebédünket, sajnos a forrásvízből nem tudtunk meríteni. Csobánkán ismét buszra szálltunk, és délután 5-kor visszaérkeztünk Budára. Ezen a napon 18-an jártuk az erdőt, szép élményekkel és jó beszélgetésekkel gazdagodtunk.