Hibaüzenet

• Notice: Undefined offset: 1 _blockreference_formatter_get_block() függvényben (/var/www/web/clients/client26/web23/web/sites/all/modules/blockreference/blockreference.module 403 sor).

Beszámoló a 2014. októberi kirándulásról

Az októberi kirándulás nagyszerű időben indult, igazi vénasszonyok nyara volt! Jelezte ezt már a Batthyány tér nyüzsgése is, majd a pomázi mentesítő buszok sora.
Mi a Kétbükkfa-nyeregig utaztunk, ahol még néhányan csatlakoztak hozzánk, akik autóval érkeztek ide. Így összesen huszonegyen lettünk!
Az út enyhe emelkedővel indult, majd kisétáltunk a Fekete-kőhöz. Innen Esztergomig ellátni, de végig követhettük útunkat a Fekete-hegy gerincén célpontunkig, a Sasfészekig.
Mivel erre a napra szalonnasütést terveztünk, ezért a túra hossza mindössze 9 km volt, nem sok szintemelkedéssel. Délben érkeztünk meg a Feketehegyi kulcsosházhoz, amit májusban újítottak fel.

Kellemes meglepetés ért bennünket, mert az élénk túrista forgalom itt is éreztette hatását, és már lobogott a tűz, csak a helyeken kellett megosztozni a sütéshez. Előkerültek régi történetek is, még a '70-es évekből, amikor a ház legendás gondnoka, Gizi néni volt vendéglátónk. Az ő emlékét tábla is őrzi a ház falán.
A szalonnasütés remek hangulatban zajlott, majd visszasétáltunk a dobogókői főútra, ahol buszra szálltunk.
A sütögetést jövőre is megtartjuk, más helyszínen, ismét októberben.